Wiele zależy tu od jego intensywności. Trening wymagający umiarkowanego wysiłku może trwać dłużej, nawet ponad godzinę. Jednak ten dynamiczny i intensywny powinien zajmować około czterdziestu pięciu minut. Ewentualnie do godziny. Nie należy go również powtarzać częściej niż trzy, cztery razy w tygodniu. Warto pamiętać, że każde pięć minut poświęcone na rozgrzanie mięśni to cenny dla organizmu i psychiki czas. Można dać chwilę wytchnienia mięśniom oraz dotlenić mózg. Dlatego zawsze warto ćwiczyć przy otwartym oknie.

treningoz

A najlepiej na zewnątrz. Jednak efekty w postaci szczuplejszej sylwetki, spalenia tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienia mięśnie daje wysiłek trwający ponad czterdzieści minut. To czas potrzebny organizmowi na rozgrzanie i rozpoczęcie spalania kalorii zmagazynowanych w tkance tłuszczowej. Czas treningu to jedno z ważniejszych zagadnień związanych z aktywnością. Warto porozmawiać o nim z trenerem, a także zacząć na spokojnie i etapami wydłużać sobie zajęcia. Okres ten da organizmowi szansę stopniowego wzmocnienia formy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *